Premiera: Stray Dogs #4!!!

Jak zwykle spóźniłem się o dzień. Ale to dlatego, że wczoraj byłem zalatany, zarobiony i w ogóle nie miałem czasu o premierze myśleć. Dzisiaj już jest lepiej, dlatego w Waszych rękach ląduje kolejny numer Stray Dogs!!!
Makabryczne rzeczy się dzieją w tym numerze! Kawał naprawdę dobrego komiksu. No i powoli zbliżamy się do końca miniserii. Ciekaw jestem, czy chcecie więcej... Bo tak jakoś cicho, nikt nic nie pisze...
W każdym razie do następnego!

T#M

 


 STRAY DOGS #4

<KLIKNIJ TUTAJ!!!>

1 komentarz:

  1. Komiks bez wątpienia szalenie oryginalny i połączenie disnejowskiej kreski z makabryczną fabułą stanowi o jego sile. A do braku reakcji chyba powinniśmy się już przyzwyczaić, bo rzadko kiedy komukolwiek chce się coś napisać, nawet słów podzięki... Ja bardzo dziękuję za Twój wkład w powstanie tej i setek innych translacji i cieszę się, że mogłem czasem w drobny sposób wspomóc kolegę. Być może jeszcze kiedyś uda się zrobić coś razem i wypada mi tylko żałować, że nie byłem w stanie wesprzeć kolegi/-ów przy "Bezpańskich psach"...

    OdpowiedzUsuń