Nowy początek...

I tak zaczyna się nowy rozdział w historii Comics Flying Circus.
Jak widać na załączonym obrazku, przeszliśmy na bloggera. Niestety, taki krok był konieczny, gdyż serwer, na którym (jeszcze) stoi nasza strona i forum lubił płatać nam figle w najmniej spodziewanych momentach. Na przykład ostatnio, kiedy jesteśmy w najgorętszym okresie przygotowań do urodzin. A tu taki wał, bo strona i forum padły.
Plany przenosin na coś bardziej stabilnego i pewnego mieliśmy już od jakiegoś czasu. Ale teraz powiedzieliśmy koniec. Tak więc trochę się pozmieniało.
Chociaż nie jestem ekspertem designerem stron internetowych, to i tak postarałem się uchwycić kolorystycznie i stylowo ducha poprzedniej strony. Wiadomo, nie wyszło mi to najlepiej, ale się starałem.
Jeśli jakiś projek ma nie ten link co trzeba, czegoś brakuje albo cokolwiek - dajcie znać. Wszystko się poprawi, naprawi, wyprostuje.

To by było tyle na początek. Na NOWY początek.
Nie mamy dla Was dzisiaj translacji, ponieważ plan jest taki, że chcemy je oddać do Waszej dyspozycji 6 czerwca, czyli w nasze piętnaste urodziny. Choć nie wykluczam, że w związku z przenosinami na bloga czas oczekiwania na imprezę urodzinową może się troszkę wydłużyć...

T#M

10 komentarzy:

  1. Pozdrawiam. Powodzenia i życzę sukcesów. Jesteście świetni! Wybieracie bardzo fajne projekty do tłumaczenia. Czytam wasze translacje już prawie 15 lat, a komiksy to pewnie od 30tu :D. Super robota! Brak Mi słów, aby podsumować ogrom waszych starań. Bardzo dziękuję !! Sto lat :D !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! Nigdzie się nie wybieramy, jeszcze wiele translacji przed nami i przed Wami. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy razem z forum padła rekrutacja do grupy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie. Do rekrutacji wciąż można podchodzić. Obecnie pracujemy na forum GMK i najlepiej tam się zgłaszać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również podziwiam i życzę sukcesów :-) Szata graficzna na stronie faktycznie różni się drobnymi detalami, np tymi fajnymi czarnymi paskami. Choć szkoda jej to przecież i tak się liczy to co robicie. Jestem z wami prawie od początku i robicie świetną robotę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy pobieranie komiksów się zmieni?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie za bardzo wiem, jak miałoby się zmienić pobieranie komiksów. Wystarczy kliknąć na logo serwera MediaFire, a pojawią się pliki do pobrania.

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja się przyłączam do podziękowań, bo dzięki Wam dane było mi przeczytać masę świetnych komiksów (moje ulubione komiksy są także od waszej grupy, chodzi o Latarnie Johnsa i Tomasiego - stokrotne dzięki).

    Przy okazji mam zapytanie o projekty "Powrót Bruca Waynea" oraz "Bamtna i Robin v1" - czy można spodziewać się w najbliższym czasie dokończenia? czy raczej zeszło to na dalszy plan i trzeba będzie jeszcze trochę poczekać?

    OdpowiedzUsuń
  9. Powinny zostać w tym roku dokończone.

    OdpowiedzUsuń
  10. Okk, dzięki za odpowiedź.
    Zatem pozostaje czekać do urodzin grupy - już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń