Premiera: Superman - Sekretna tożsamość #3!!!

Dawno niewidziany projekt. Superman - Sekretna tożsamość zacząłem tłumaczyć dawno, dawno temu. Dość powiedzieć, że pierwszy numer tej genialnej miniserii ukazał się u nas w sierpniu 2016 roku. Kilka miesięcy później pojawił się numer drugi i... projekt umarł. Dosłownie. Przyznam się szczerze, że zająłem się wtedy innymi projektami, obowiązków pojawiało się dużo, dużo więcej, w końcu straciłem serce, żeby zajmować się tym projektem. No tak czasem bywa, mówi się trudno.
Jednak w tym roku pojawiło się światełko w tunelu. Za projekt wzięła się (prawie) nowa ekipa translacyjna, która, miejmy nadzieję, dociągnie go do końca!
Czym jest Superman - Sekretna tożsamość? Napisany przez Kurta Busieka, zilustrowany przez genialnego Stuarta Immonena to chyba najlepszy komiks o Supermanie, jaki miałem okazję czytać. Główny bohater to zwyczajny człowiek, który pewnego dnia budzi się z mocami Supermana. Historia umiejscowiona jest w świecie bez superbohaterów (poza tymi w komiksach), więc jest to Elseworld jak się patrzy. Ale tutaj gra wszystko - scenariusz, rysunki, dialogi, monologi... Musicie to przeczytać!
Dzisiaj oddajemy do Waszej dyspozycji numer trzeci z czterech! Przyjemnej lektury!

T#M

 


 SUPERMAN - SEKRETNA TOŻSAMOŚĆ #3

<KLIKNIJ TUTAJ!!!>

3 komentarze:

  1. Wielkie dzięki za kontynuację projektu. Lepiej późno niż wcale :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kontynuacji ! Jak ukaże się czwarty numer można zacząć czytać :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. O fakt, dawno się zaczął ten projekt. Aż sobie sprawdziłem, czy przypadkiem nie wyszedł drukiem- ale jak się okazało nie. Zatem serdeczne podziękowania za jego dalszą realizację, tym bardziej, że historia Supermana z "naszego" świata jest dość ciekawa, a niemal fotograficzne rysunki przyciągają wzrok. Mam komplet tej historii po angielsku w wersji elektronicznej, ale chętnie dorzucę do tego całość po polsku w Waszym tłumaczeniu:)

    OdpowiedzUsuń