Premiera: Supreme #49-50!!!

Dzisiaj mamy dla Was kolejne numery Supreme'a Alana Moore'a. To szalenie ambitny komiks, łączący specyficzny humor Moore'a z niezliczonymi nawiązaniami do historii Supermana i komiksu w ogóle. Można go oczywiście traktować jako zwykłą superbohaterską historyjkę, ale wtedy... nie będziemy czerpać z lektury zbyt wielkiej przyjemności. A w dzisiejszych numerach - wielka bitwa ze świetlnym złoczyńca Optiluksem oraz opowieść o życiu miłosnym Supreme'a. Warto sprawdzić.

Gruumsh

SUPREME #49-50

9 komentarzy:

  1. Wielkie dzięki za kolejne zeszyty.

    PS Mam taką prośbę: moglibyście napisać jakiego fontu używaliście w projekcie "Batman Granta Morrisona"? Bardzo mi na tym zależy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tam sytuacja ze Spider-Man Life Story? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko w swoim czasie, bo nikt się nie rozerwie: translacje powstają na okrągło, ale nie skupiamy się na jednym tytule, więc trzeba poczekać...

      Usuń
    2. Jasna sprawa. Czekam więc cierpliwie dalej

      Usuń
  3. Dziękuję za wstawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Heyka Jest szansa że będziecie tłumaczyć z Dc DCeased Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Spider-Man: Historia Życia - biorę się do roboty. Nie wiem jeszcze kiedy pojawi się kolejny numer, ale wróciłem z urlopu i wreszcie mogę kontynuować działania translatorskie. ;)

    DCeased - na pewno nie będziemy tego tłumaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej
    Ostatnio przeczytałem sobie Messiah Complex, X-Force v3, Cable v2 i Messiah War - po prostu jestem zachwycony tymi komiksami ale przede wszystkim Waszą robotą bo to dzięki Wam dane było przeczytać te świetne komiksy - tak więc wielkie dzięki za to :)
    Jednocześnie chciałem zapytać czy jest szansa na zakończenie tej Trylogii Mesjasza w najbliższym czasie czy raczej ten projekt jest odłożony na czas nieokreślony? Bo fajnie by było go dokończyć - jest tego warty,
    Tak czy siak raz jeszcze dzięki za to co już przetłumaczyliście
    Pozdrawiam
    Maragast

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w bliżej nieokreślonych czasowo planach serię, która łączy się z najważniejszymi mutancimi eventami od Messiah Complex właśnie. Więc w najbliższym czasie nie, no chyba że ktoś inny jest zainteresowany samym Second Coming.

      Usuń