Premiera: Goodnight Paradise!!!

Dzisiaj coś wyjątkowego.
Stosunkowo nowe amerykańskie wydawnictwo noszące nazwę TKO Studios przyjęło bardzo ciekawy sposób publikacji komiksów. Mianowicie działa na podobnej zasadzie co, bo ja wiem, Netflix? Zamiast co miesiąc dostarczać dwudziestokilkustronicowych zeszytów, TKO od razu puszcza do sklepów całą miniserię. W wydaniach zbiorczych oraz zeszytach, jak kto woli.
Do tego wydawnictwa przyciągnął mnie komiks Sara napisany przez Gartha Ennisa z rysunkami Steve'a Eptinga. Od razu powiem to głośno i wyraźnie, żeby wszyscy wiedzieli. Na tę chwilę KAŻDY komiks z wydawnictwa TKO znajduje się w kręgu produkcji, które chętnie bym przetłumaczył na język polski. Tak więc należy spodziewać się, że kiedyś tę Sarę zrobimy.
A póki co przedstawiamy bardzo, bardzo dobry komiks o nazwie Goodnight Paradise. Można w nim zaobserwować życie bezdomnego człowieka na Venice Beach w Kalifornii. Niesamowity klimat, wciągająca intryga idealnie pasująca na scenariusz jakiegoś filmu, no i fajne, pasujące do całej otoczki rysunki.
Komiks ten od razu przekonał mnie do siebie. Jeden z lepszych amerykańskich komiksów, jakie w życiu czytałem. To mi pokazuje, że wydawnictwo TKO Studios warto obserwować.
Zapraszam do lektury!

T#M


GOODNIGHT PARADISE


3 komentarze:

  1. Niezła waga! Zaciekawiony zaraz sprawdzę!! Wielkie dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to narobiłeś mi smaka ta Sarą... Zaraz pogrzebię w czeluściach internetu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i przeczytane! Super!!! Ciekawa historia - fajna kreska!!! Jeszcze raz wielkie dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń