Premiera: Batman i Robin v2 #19-20!!!

Robin zginął, Batman jest w żałobie. A jak ktoś jest w żałobie, to się mówi, że przechodzi przez pięć etapów. Pierwsze dwa etapy to wyparcie i gniew. Takie też tytuły noszą dzisiaj premierowane komiksy z serii Batman i Robin v2.
Oryginalnie na okładce zamiast loga Robina jest logo kogoś innego z rodziny Batmana, kto stara się pomóc Mrocznemu Rycerzowi w wyjściu na prostą. A nie jest to łatwe, bo sam Batman nie jest łatwą w obyciu osobą. Zresztą sami przeczytacie, do czego Was gorąco zachęcamy, bo to fajny komiks jest.

T#M


BATMAN I ROBIN v2 #19-20


4 komentarze:

  1. Siema, 0perator z tej strony. Odzyskiwanie hasła na forum chyba nie działa (przynajmniej na maila nic mi nie przyszło), niby wysłałem wiadomość do "Administratora", ale nie mam pojęcia czy to poprawnie funkcjonuje, dlatego postanowiłem się tutaj przypomnieć. Będę wdzięczny za pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Dzięki za wszystkie trabnslacje i za szokujące tempo ich zamieszczania! Pytanie z mojej strony czy tylko ja nie widzę 20 numeru batman i Robin. Vol.2? Ukłony i pozdrowienia dla całej ekipy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za słowa wsparcia i pozdrowienia.
    Jeśli chodzi o 20. numer Batman i Robin v2, to ja go widzę. Może spróbuj na innej przeglądarce internetowej?

    OdpowiedzUsuń