Ku niebu

Pewnego dnia grawitacja na Ziemi znacznie zmalała w stosunku do tego, jak odczuwamy ją teraz. Dwadzieścia lat później ludzkość przystosowała się do życia w rzeczywistości z niską grawitacją. A dla Willi Fowler, kobiety urodzonej zaraz po nastaniu Dnia G... życie jest w sumie niesamowite. Można latać w przestworzach! Znaczy, jasne, można też zginąć, jeśli skoczy się zbyt wysoko. Więc po prostu nie skacze się wysoko. I może nie powinno się brać udziału w niebezpiecznym planie, który ma na celu przywrócenie grawitacji... bo to może zabić...

Scenariusz: Joe Henderson
Rysunki: Lee Garbett

Liczba dostępnych zeszytów: 15/15

 


 

2 komentarze:

  1. Interesująco zapowiadający się projekt. Kolejny już. Dziekuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za Wasze tłumaczenie i że dzięki Wam mogłem się zapoznać z całością tej opowieści. Przyznam, że mnie nieco zaskoczył rozwój wydarzeń, spodziewałem się nieco innego zakończenia, ale też przez to również czytałem do końca z zaciekawieniem. Ważki były interesującym pomysłem. "Weganka" budziła uśmiech. Dość ciekawe relacje i charakterystyka postaci, także tych negatywnych. Nawet jeśli scenariusz ucieczki grawitacji jest niezbyt prawdopodobny, to zasadzający się na tej tezie scenariusz był bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń