Premiera: Huntress/Spoiler - Tępy uraz!!!

Mógłbym pójść wzorem reszty wstępniaków i dać wam krótki opis dzisiejszego zeszytu, ale nie mam zamiaru. Zamiast tego podzielę się z wami refleksją na temat Kataklizmu jako projektu – to niesamowite kiedy kilka osób zbierze się przy większym wydarzeniu komiksowym i strasznie się cieszę z tego, że mogłem się dołączyć, wklejając dzisiejszy komiks. Mam nadzieję, że efekt naszej pracy sprawi wam radość. Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić do lektury – zatem zapraszam.

Scarecrow




HUNTRESS/SPOILER - TĘPY URAZ



2 komentarze:

  1. Wykonujecie świetną robotę a KATAKLIZM to jedna z najlepszych historii z gackiem (i nie tylko)jakie miałem przyjemność czytać.😁👍😁👍😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah! Poczekaj pan, aż zaczniemy robić Ziemię Niczyją... :) Bo do tego sprowadza się cała idea tłumaczenia Kataklizmu - nastawiamy się na przekład No Man's Land.

    OdpowiedzUsuń