Powrót transacji Strangers in Paradise!!!

W Halloween skończyliśmy tłumaczyć Rachel Rising, co uznaję za wielki sukces pracy zespołowej. Wszyscy zaangażowani w ten projekt odwalili kawał świetnej roboty. Ale żeby nie osiąść na laurach oraz biorąc pod uwagę fakt, że przyroda nie lubi próżni, postanowiliśmy wrócić do innego projektu autorstwa mistrza Terry'ego Moore'a. Mianowicie translacja STRANGERS IN PARADISE wraca na naszą skromną stronę. Miejmy nadzieję, że tym razem będzie nam dane pracować nad tą serią bez przeszkód.
Napisałem "tą serią", ale tak naprawdę Strangers in Paradise składa się z trzech serii, z czego cała pierwsza i połowa drugiej jest zrobiona. Kwestia trzeciej serii to już grubsza sprawa, bo ona liczy sobie równiutkie dziewięćdziesiąt odcinków, ale damy radę.
Strangers in Paradise to niesamowity komiks opowiadający o wspólnym życiu Katchoo i Francine. Między nimi pojawia się jeszcze David, a także kilka innych ważnych postaci. Co ja będę opowiadał, macie linki na dole, nic tylko pobierać i czytać.
Ja od siebie napiszę tylko tyle, że w tym komiksie zakochałem się całym sobą. Uwielbiam czytać o miłosnych zawirowaniach Katchoo i Franine, niemal sensacyjnych intrygach i tajemnicy wiszącej gdzieś w powietrzu. No i ta stylistyka noweli... Piękno, po prostu piękno!

Aha! Przed zdjęciem translacji z naszej strony zrobiliśmy Strangers in Paradise v1 #1-3 oraz Strangers in Paradise v2 #1-4. W związku z dzisiejszym powrotem naszej translacji do Internetu, udało nam się doprowadzić do finiszu prace nad numerami 5-7, więc dostajecie dodatkowo trzy numery! A tak, bo mamy dobry dzień!

Ja tam się cieszę, że translacja wróciła. Uwielbiam tłumaczyć Strangers in Paradise. Jest to chyba mój najulubieńszy komiks W OGÓLE.

Dobra, nie przynudzam już. Gorąco zapraszamy do lektury!

T#M


STRANGERS IN PARADISE v1


STRANGERS IN PARADISE v2 #1-7


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz