Oto świat magii.
W jego dzikich ostępach magia spłodziła wiele niezwykłych stworzeń, począwszy od brutalnych Trolli, a skończywszy na majestatycznych Smokach. W miastach ludzkość obróciła swoją mistyczną moc przeciw samej sobie, doprowadzając się na skraj zagłady. Statki żeglują wśród przestworzy, wieści niesione są z wiatrem, a magowie napełniają życiem kamienie i stal. Magia jest wykorzystywana w wymianie informacji, lecznictwie…
oraz w walce.
Wieki temu, królestwo Galifar zostało rozdarte przez wojnę domową. Z chaosu konfliktu powstało pięć nacji: Cyrów, Karrnatów, Brelandów, Thranów i Aundairów. Wojna toczyła się niespełna przez stulecie, aż mistyczny kataklizm spowodował zagładę narodu Cyrów. Przyczyna tego spustoszenia pozostała nieodkryta, a w jego następstwie został zawarty niepewny pokój. Niewielu wierzy, że będzie on trwały.
Oto świat Greykelli Ir'Ryc, będącej wojowniczką bez swego kraju. Jedną z ostatnich ocalałych przedstawicieli Cyrów. Jest uchod¼cem, kobietą bez domu i celu w życiu.
Jednakowoż wiary nie utraciła.
Projekt został wykonany wraz z grupą New RPG Order
Scenariusz: Keith Baker
Rysunki: Chris Lie
Liczba dostępnych zeszytów: 1/1
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz