Cień Endera: Szkoła Bojowa

 

- Chyba mam kogoś dla pana.
- Mówiła tak siostra już przedtem.
- To urodzony przywódca. Ale nie odpowiada pańskim fizycznym wymogom.
- Więc wybaczy mi siostra, jeśli nie będę tracił na niego czasu.
- Jeśli dokładnie spełnia wymagania intelektualne i osobowościowe, całkiem możliwe, że za drobny ułamek budżetu Międzynarodowej Floty na mosiężne guziki czy papier toaletowy można naprawić jego fizyczne ograniczenia.
- Nie wiedziałem, że zakonnice bywają ironiczne.
- Nie dosięgnę pana linijką. Ironia to moja ostatnia broń.
- Proszę mi pokazać testy.
- Pokażę panu tego chłopca. A przy okazji pokażę panu drugiego.
- Również upośledzonego fizycznie?
- Mały. Niewyrośnięty. Ale słyszałam, że taki sam był Wiggin. A ten... jakimś cudem na ulicy nauczył się czytać.
- Ach, siostro Carlotto, pomagasz mi wypełniać puste godziny mojego życia.
- Pilnuję, żeby pan nie narozrabiał, w ten sposób służę Bogu.


Orson Scott Card - 'Cień Endera'



Scenariusz: Mike Carey

Rysunki: Sebastian Fiurama

Liczba dostępnych zeszytów: 5/5


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz